.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمپين نجات مايلي کهن از زندان + متن نامه
تعدادي از بازيکنان ايران در جام جهاني 98، قهرمانان بازيهاي آسيايي و هنرمندان با امضاي نامه اي خواستار اتمام مناقشه علي دايي و محمد مايلي کهن شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ورزش سه در این نامه با اشاره به روح ورزش این طور نوشته شده که محتوای منازعه محمد مایلی مهن و علی دایی که دو تن از مربیان سرشناس فوتبال ایران هستند اتفاق تلخی است و تصاویری نازیبا را پیش چشم هواداران فوتبال ایجاد خواهد کرد.
 
امضا کنندگان این نامه با پرهیز از داوری در خصوص موضوع اختلاف از همه اهالی ورزش و هنر خواسته اند با پیوستن به این حزکت پایان خوشی را برای این ماجرا رقم بزنند . امضا کنندگان تا این لحظه به شرح زیرند:
 
علي کفاشيان-خداداد عزيزي- مهرداد ميناوند-محمد خاکپور- مهدي مهدي کيا-نعيم سعداوي- کريم باقري- احمدرضاعابدزاده-حسين فرکي- احمد سجادي- احمد خداداد- مهدي هاشمي نسب -مهدي زماني-فرامرز روستايي فر- اکبر دارستاني- محمد خرمگاه- عليرضا منصوريان- علي چيني-پسنوي- سيدي-تيمور غياثي- حميد سجادي- مرتضي مهمدي- حسين غلامي- مهران شاهين طبع- بهزاد افرادي- کيانوش گرامي- جلال پيشواييان-سعيد کنگراني- مهران غفوريان- حميدرضا پگاه- سام درخشاني- کامبيز ديرباز-رابعه اسکويي- نبکي کريمي- پرستو گلستاني- فاطمه گودرزي- حميد کاشاني- ميلاد کي مرام- پژمان بازغي و...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آبان 1393
اسم منو هم بزارید
چاکسری ریکا 10 آبان 1393
علی دایی نیاز به کمپین ندارد چون گذشت خصلت پهلوانی چون اوست اگر می بینی که در جای جای کشوروحتی جهان طرفدار دا رد نه بخاطر حرفه ای گری اوست بلکه بخاطر عشق بوطن هست که همه سرمایه اش را برای خدمت به ملتش به کشور ش اورد تا برای جوانانش اشتغال زایی شود ولی تو ای دوست ...
من.. تو بجا.: ولی حق نداری به پهلوان ما که علی مقتدای اوست توهین کنی ولایت علی(ع)پشتیبان پهلوان ماست من بعنوان یک ایرانی علی دایی وعابدزاده وهمه کسانی که خاطرات ملی رارقمزدند دوست دارم از ته قلبم وباز می گویم گذشت خصلت پهلوانی چون علی دایی است(مظاهرخاکپور)
امین 11 آبان 1393
دایی نشان داد که مایلی کهن راست میگفت.واقعا پول با ادمهایی که جنبه ندارندچه میکند.
نا شناس 11 آبان 1393
آدم مغرورتر از علی دائی تابحال ندیده ام محبوبیت آقای دائی به سرمایه نیست به ادب و انسانیت است
روزبه 11 آبان 1393
علی دایی ویترین این آب و خاک محسوب میشه. هر کس و نا کسی نباید به خودش اجازه بده راجع به علی دایی حرف مفت بزنه. علی دایی چندین بار حاجی مایلی رو بخشیده اما این بار دیگه قانون هم نمی بخشه. تا حاجی مایلی باشه که از روی بیکاری به عالم و آدم گیر نده و حرف های بی ربط نزنه.
افتخار ملی برند جهانی اسطوره تاریخی سلطان علی دایی
نا شناس 11 آبان 1393
گذشت خیلی خوبه ولی میخوام بدونم افرادی که امضا کردن خودشان تحملشان چقدره به بی احترامی ها و توهین ها و نسبت های ناروا مکرر این زندانی
نا شناس 12 آبان 1393
بفرمایید کمپین حمایت از بی ادبی و تهمت و افترا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.